niedziela, 5 lutego 2012

Sue Sue!

?! Czemu takie powitanie? 
A bo tak c'nie Wera . A tak na serio tak witają się Simowie. Mam taki Simowy Czas. Od początku ferii. Godzina, dwie ewentualnie 4. Usunęłam nową rodzine i zaczęłam grać moją starą Simką, która nazywa się Karmina Lucard. Była wampirem, ale za dużo podróżowałam i często miałam nastrójnik "Osłabiona" ze względu na słonce.
Ok. Zacznę ją przedstawiać.




Moją ulubioną simką Karmina Lucard. Ma 21 lat (młody dorosły). W wieku nastoletnim z rodzinne wsi przeprowadziła się do bliskiego miasteczka Sunset Valley. Zaprzyjaźniła się z właściwie z każdym kogo tam poznała i zaczęła być sławą. Teraz jest najsłwaniejsza w mieście. Kocha podróżować i dzięcki jednej z jej cech, którą jest odwaga wypełnia wiele misji i zdobywa punkty wizy. Z zawodu jest rzeźbiarką robi najlepsze rzeżby. Jest duszą artysty i zręczną rzeźbiarką. Karmi ma wiele hobby. M.in. jest wynalazcą, majsterkołiczem, zagorzałym sportowecem i ogrodnikiem. Gra trochę na gitarze, fortepianie i kontrabasie. Ostatnio po wizycie we Francji zaczęła wyrabiać nektary. Simka ma wielką kolekcję drogich kamieni i metali i nieco mniejszą kolekcje owadów. Niedawno otworzyła galerię z kamieniami. Ma własną zakupioną plaże i basen. Uwielbia kolor morski , muzykę reggea roots (cokowiek to roots znaczy) i homara z wody.

Kilka następnych postów to jej zdjęcia.

Buziaczki . ! PAPA

5 komentarzy:

  1. Ooo dawno nie grałam w Smisy :D Pewnie zakurzone trzeba będzie odnowić kontakty z Simsami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo tak. XD Bo mi się tak podoba. Bo lubię. :D 3 najlepsze wytłumaczenia.
    Dodaj, Misiu, że wszystko na kodach. XD I czemu żadna z postaci które tworzysz wad nigdy nie ma? Ideały same robisz... Jak będę dyktatorem świata to będziesz mogła mnie robic w Simsach jako taki ideał. XD I znów ten egoizm...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj ja najwyższy ambasador. I pamiętasz kogo zamknę c'nie ?
    :P
    A robię ideały to wady są dziwne. (I nie przydatne)
    Kocham zalety <3
    A kody tylko na kase i tylko na budowe domu i na potrzeby bo jeżeli ja siedze całymi dniami w grobowcach to bez bezsensu tracić czas . <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. BO TAK jest argumentem ludzi, którzy nie mają argumentów ;D:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Yes, Lisie, pamiętam. A zresztą mu/jej się należy. ;) Są fajne wady! :D Jak jesteś pasożytem to możesz kasę żebrac od innych. XD No ale nie dośc, że ideały to zawsze bogate robisz...
    Anka, to są moje argumenty na rozprawkę. XD I BO TAK jest argumetnem ludzi, którzy nie mają argumentów i Wery. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)