sobota, 4 lutego 2012




   Noo... buty na snowboard są ;) [wiedziałam, że mama się nie oprze, bo nie chce żebym wypożyczała;]. snowboarding...
  

Połączenie sanek i snowboardu ;D;D
===========================
About NIRVANA
Rape me – utwór jest potępieniem gwałtu, najgorszej formy przemocy według Kurta.
Smells Like Teen Spirit – chodzi o tani dezodorant Teen Spirit. Na ścianie napisali Kurtowi, że pachnie jak Teen Spirit, którym naznaczyła go jako swoją własność pewna dziewczyna.
=============================
Dowiedziałam się jeszcze, że mój tata zna kawałki Rammsteina. ;] heh Zespół na R+ :D.
Zapytałam się co zaczy pasmarti po rosyjsku. Tata powiedział, że posmarkać to sobie mogę :) to było posmatri – popatrz.
Albo zdanie w 'Keine Lust ' :
Ich hätte Lust mit großen Tieren 
Hab keine Lust es zu riskieren  -
Miałbym ochotę z wielkimi zwierzętami, lecz nie mam ochoty ryzykować.
PAA...

6 komentarzy:

  1. Jaa... Marcin pisze 'Zrobiliśmy TO', a Anka 'Mam ochotę z...'! Jak ja działam na ludzi! Czytam to i normalnie nie wyrabiam.
    Okay, Wera, ogarnij... Fajny ten ostatni obrazek. Najpierw myślałam, że to Atomówka, ale szczegół. XD Oczywiście, moja Anka musiała zaszpanowac butami na snowboard. :* XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Weruś promieniujesz:D i do tego przyciągasz jak magnez :P:P

      Usuń
  2. Raz siedziałam z Ewką i śpiewałam rape me D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Links zwo- links zwo- links zwo drei vier links <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 44 yrs old Help Desk Operator Leeland Baines, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like "Awakening, The" and Dance. Took a trip to City of Potosí and drives a Ferrari 410 Sport. zerknij na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)