niedziela, 29 stycznia 2012

Welcome everybody!

Witam na blogu! Nazywam się Marcin i jestem jak na razie jedynym chłopem na tym blogu. Na stronie będę opowiadał świat oczyma chłopaka.
O mnie:
Zainteresowania: Tenis ziemny i stołowy (gram od 5 lat, me gusta!), sport ogólnie. Lubię też śpiewać na szkolnych imprach XD.
Muzyka: Głównie ambitny metal (czyli nie zespoły typu np. Behemoth), z przykładów może być Sabaton, Nightwish, Blind Guardian. Czasem posłucham co wypuszczą amerykańskie rockowe chłopaki ;).
Książki: Młodzieżowe sci-fi, np. Harry Potter(stareeee), Gone, Zwiadowcy
Filmy: Komedie, Wojenne, Szpiegowskie i Niekryty na YT (xd)
Związany z Czu Czu (czemu na blogu o Nas nie piszesz ;)), ma 13 lat, chyba wszystko.

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł,żeby chłopak na reszcie coś pisał ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. "głównie ambitny metal" hahhahahaha. Fani Behemotha uważają to za ambitny metal, więc tak jakby "o gustach sie nie dyskutuje", ale spoko, też lubuje w metalu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, dodam, że jak na metal te zespoły są lekką odmianą, jeśli coś takiego istnieje :D .

      Usuń
    2. Jaką piosenkę polecasz ? to czegoś przesłucham .

      Usuń
  3. Po za tym trzeba odróżniać przypadkowe darcie ryja od tekstu z sensem i często opartego na prawdziwych rzeczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale jeśli sie słów nie rozumie, to piosenka jest całkiem niezła.

      Usuń
  4. Olaa czy tam Truska xd . Przesłuchaj z Sabatonu: Firestorm, Ghost Division, Primo Victoria, The Art of War. Do reszty dojdziesz sama. To jest truly pierdolnięcie :D .

    OdpowiedzUsuń
  5. Truska ? Znasz moją ksywke z podstawówki . Pewnie Czu Czu ci powiedziała :D Przesłuchałam i są całkiem spoko . Ja jednak bardziej wolę coś takiego jak System Of A Down, Mattalica itd. Każdy ma swój gust muzyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trochę powiedziałam... Czemu od razu na mnie wszystko? :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)