poniedziałek, 2 stycznia 2012


HEY !

Niedawno przypomniałam sobie o pewnym filmie i chciałam Wam go polecić. Tytuł filmu to SWENNEY TODD : DEMONICZNY GOLIBRODA Z FLEET STREET lub po prostu SWEENEY TODD :D.

Film nie jest najnowszy bo z 2007 roku, więc jest możliwość, że go oglądaliście :). Mimo to ten film wymaga obejrzenia go co najmniej dwa razy : ).

O filmie

Ekranizacja przebojowego broadwayowskiego musicalu. Kiedy Sweeney Todd przybywa do Londynu z poczciwym młodym żeglarzem Anthony Hope'em, poznaje panią Nellie Lovett - właścicielkę cukierni. Kobieta rozpoznaje w Sweeneyu Benjamina Barkera, który został przed laty wygnany z miasta przez bezwzględnego Sędziego. Złoczyńca wraz ze swoim podwładnym uknuł podły plan - podczas nieobecności Barkera brutalnie zgwałcili jego żonę i porwali córkę, Johannę. Teraz już jako Sweeney poprzysięga im zemstę.

Film Tima Burtona, a Sweeneya gra Johnny Depp, czyli 2 w 1, moje ulubione połączenie ;)

Oczywiście nie można pominąć genialnych aktorów takich jak :

Alan Rickman

Helena Bonham Carter

I wielu innych, ale tych dwóch zapewne skojarzycie z Harrego Pottera :)

Dla mnie film jest genialny, naprawdę wyobraźnia niektórych ludzi nie zna granic :)

Zwiastun filmu
Jeśli nie chce się Wam otworzyć tu jest link :) :
http://www.youtube.com/watch?v=paVqecUrwW8&feature=fvst
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

www.filmweb.pl/taste-o-meterSprawdźcie wasz gust filmowy : ). Trzeba ocenić 50 filmów, ale jak dla mnie to nie stanowi problemu :).



PAA !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)