niedziela, 1 stycznia 2012

Co wyniknęło z nojej nudy ?

Hey .  To ja. I jak na początek może co dzisiaj robiłam . Yyy.
Chyba w sumie nic o czym warto by było napisać. Wiem 1.1.2012, ale ja nie wyjedżam nigdzie. Poza tym jutro szkoła : /  . Trudno się mówi. Tak po krótce. Wstałam o 11. TV. Zjadłam śniadanie o 13. Wcześcniej troche postprzątałam. O 15 do kościoła. O 16 obiad. O 17 przygotowanie się do szkoły. Tzn mit na historie, i to wszystko. Nie wiem kiedy, ale chyba jeszcze w styczniu będziemy omawiać Małego Księcia. Mój brat miał to w 3 kl. gim. i musiał pisać głupią rozprawkę, ale takie szczęscie, że ja jeszcze rozprawki nie miałam. Tak wiem, że ględzę o szkole. :P Ale kit. No i w Małym Księciu jest rozmowa z lisem .  I zaczenie się o lisek , nie wiedziałam, że byłaś w tej książce. Oby czegoś takiego nie było. Albo teraz piszę, że będzie a w szkole nie będzie, a gdybym nie napisała to by tak gadali . Ok jak ktoś nie rozumiał czyta od początku. Albo nie zawraca sobie głowy moją techniką pisania. No i tak od 17.30 się nudzę. Chwilę oglądałam filmiki na YT. Potem takie filmik oglądałam o avatarach (nie film) i wygooglowałam sb takie kreatowt avatarów i sobie kilka zrobiłam (2)
Wiem dziwne, ale 2 gorsze. Bo nie było fajnych minek .


Najbardzie podobne do mnie jak mi się udało zrobić. Ale tu i tak wyglądam o conajmniej 10 kg więcej . (Mam dużą niedowagę, ale mieszczę sie w normie, a przynajmniej mieściłam we wrześniu)

No i tak sobie myślę i weszłam na stronkę z obrazkami i wpisałam My little pony Friendship i s magic i wyskoczyło mi program do kreowania kucyków. Zajebisty program dla fanów MLP: FiM
I dalej myślę wykreuję dzieci 6 głównych bohaterek. Oto one :
Dziecko Applejack, w sumie wygląda całkiem jak Applejack. Ale to jej DZIECKO!!!


Dzieko Fluttershy. Skupiałam się żeby nie wyglądała już jak ona. Więc ciemniejsze włosy, inne oczy i piegi.

Dziecko Pinkie Pie. Ciemiejszy róż i inne włosy (chodzi o kolor), bo w dzieciństwie Pinkie miała takie same włosy.

Dziecko Rainbow Dash. Niebieska karnacja i 2-kolorowe włosy. To widoczna różnica.


Trochę podobna do swojej mamy Rarity.  Może trochę inne włosy bardzie granatowe.


Oto dziecko Twilight Sparkle. Włosy zielone nie do końca pasują, ale wie widziałam jakie dać. A fioletowych jak Twilight nie chciałam .

No i już koniec. Nie jest to dokońca opis dnia, ale chciałam coś napisać. A też nie miałam weny.

3 komentarze:

  1. Dawaj szybko link! Też chcę sobie kucyki potworzyć :)
    My teraz będziemy omawiać ,,Skąpca", potem ,,Małego księcia". Powodzenia w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=my+little+pony+friendship+i+s+magic#/d3h5xck


    Oto on! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=my+little+pony+friendship+i+s+magic#/d47efz4

    Albo to

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)