sobota, 22 października 2011

Początek :)

Jeszcze wczoraj pisałam na blogu z Truską i Liskiem, moimi dwiema koleżankami. Lecz pierwsza z nich postanowiła, że będzie pisać sama. Jest jednak na tyle kochana, że oddała mi innego bloga, tego :* Będę na nim pisać sama, przynajmniej na razie, może później się to zmieni. Mam nadzieję, że wiele czytelników z poprzedniego bloga - worldeyesola.blogspot.com - będzie tu wchodzić, jeśli nie to trudno. Ja na pewno będę go często odwiedzać :)
Nie wiem czy dzisiaj już opisywać swój dzień. To chyba trochę bez sensu. Może lepiej zrobić raczej organizacyjną notkę? Co do szablonu - póki co go nie zmienię, bo nie mam pomysłu, dlatego jest to jeden z wielu, który był do wyboru. Jest nawet fajny, więc może trochę się z nim pomęczę ;)
Ah! Zapomniałam. Nazywam się Weronika, na blogu jednak jestem Czu Czu. To na cześć mojego kota, którego imię często powtarzam. Jestem w 1 klasie gimnazjum, mieszkam na Pomorzu, niedaleko miasta, którego skrótem jest LBK i w którym się uczę. Ogólnie mieszkam na wsi - w NWL.
Na blogu na razie nie będę publikować swoich zdjęć, najwyżej moich kotów, psa, krajobrazów. Nie wiem czy to ma sens, bo ci którzy znają mnie z Optymistycznego Pesymizmu wiedzą jak wyglądam.
Tak czy tak, muszę się jeszcze zastanowić czy wgl chcę prowadzić tego bloga. Ale dam mu szansę. Jutro pierwszy opis mojego dnia ^^

Edit: Jednak zmieniłam szablon i nagłówek :))

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)