poniedziałek, 24 października 2011

Jestem chora :c

Przepraszam, że nie dodałam wczoraj postu. Chciałam rano, ale nie miałam o czym, potem poszłam z Lisiem i o tym miałam zamiar napisać, no ale niestety - zaczęła mnie strasznie boleć głowa i brzuch. Miałam mdłości i w ogóle nie za ciekawie ;/
Ale dzisiaj rano czułam się stosunkowo dobrze, więc moja mamcia powiedziała, że mogę iść do szkoły. Zostałam tylko na trzech lekcjach (biologia, matma i speaking), a potem zwolniłam się do domu. Przed chwilą wróciłam od lekarza. Jeśli będę wymiotować mam nie chodzić do szkoły przez tydzień, jeżeli nie - pójdę.
YoYo - wejdź na gg i podasz mi lekcje, oki? Muszę jeszcze o czymś z tb pogadać.
Dobra, zapomniałam dodać coś jeśli chodzi o sprawy organizacyjne - notki dodaję co 2-3 dni. To tak, żeby nie było.
Izzy - przynieś mi jutro do szkoły nuty, bo nie idę na flet. Nawet jeżeli tego nie czytasz to i tak potem do cb zadzwonię xD
Co do dzisiejszego dnia... Hmm... Dostałam 4 z biologi :c Uczyłam się z opisu tych wszystkich części komórki, a tu zong! Zapytał mnie jaka jest pełna nazwa DNA. Kurde, nie no świetnie. ^^" Teraz już wiem (chyba). To było kwas dysorybonukleinowy czy coś takiego...
Poza tym nudy.

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)