sobota, 5 listopada 2011

Początek




A więc...
Czu Czu dała mi pozwolenie na pisanie na tym blogu. Postaram się pisać jak najciekawsze notki... to będzie trudne. Uruchomię dla Was i dla dobra tego bloga najdalsze zakamarki mojego mózgu.
Taki wstęp do naszej przygody :D
------------------------------------------
Gram na gitarze ze trzy lata. Uwielbiam mojego klasyka ;).
Podobają mi się samochody hipisów (ogórki) ;p.


Z chęcią noszę też moje czerwone buty.

I oczywiście muzyka.

I wiele wiele innych zespołów :)
A ponieważ bez literatury się nie obejdzie
Mój ulubiony pisarz to Stephen King.

Polecam.
Lubię filmy Tima Burtona.

I uwielbiam Johnnego Deppa.

Na koniec Czu Czu prosiła napisać, że na blogu będą pisały lisek, ona i ja. Tylko, że lisek ma jakiś problem z bloggerem i jak naprawi to będzie pisać.
A właśnie ja jestem Yoyo ;)

Na razie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)